Hanasabtseo

ثبت شرکت، ثبت برند،

Hanasabtseo

ثبت شرکت، ثبت برند،

بهترین شرکت ثبت برند در تهران

بهترین شرکت ثبت برند


شرکت‌ها برای آن‌که در بازار کار کیفیت مناسبی را از خود به نمایش بگذارند و همچنین برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار بمانند، نیاز به یک اسم خاص بعنوان برند مختص به شرکت خود دارند که این برند می تواند هم به صورت فارسی و هم به صورت لاتین باشد. زمانی که نام برند مورد نظرتان به تصویب هیئت مدیره برسد، باید به دنبال کارهای اداری آن به جهت به ثبت رساندن آن باشید.

 حال اگر نمی‌خواهید مراحل اداری آن را خودتان انجام دهید، می توانید تمامی کارها را به شرکت هایی بسپارید که تمام و کمال کارهای ثبت برند را انجام می دهند. یکی از بهترین شرکت‌های ثبت برند، شرکت ثبت هانا می باشد که چندین سال سابقه در این حیطه‌ی مهم دارد و بعنوان یکی از بهترین شرکت ثبت برند شناخته می شود.

[f]

چرا ثبت برند در هانا ثبت

با توجه به اینکه ثبت برند یکی از موارد بسیار با اهمیت شرکت ها محسوب می‌شود، باید آن را بدون نقص انجام داد. شاید فکر کنید که اصلاً نیازی به ثبت کردن برندتان نداشته باشید، اما باید عنوان کنیم که ثبت نکردن برند می تواند عواقب بعضاً جبران ناپذیری در پی داشته باشد. حتی توصیه تیم تخصصی شرکت ثبت هانا به همه‌ی افرادی که برای مشاوره‌ی کاملاً رایگان با این شرکت در تماس هستند، ثبت فوری برند شرکت می‌باشد. به طور حتم یکی از مهمترین دلایلی را که می توان برای اهمیت ثبت برند در نظر گرفت، نشان دادن چهره‌ی قانونی شرکت‌هاست که در نتیجه، امکان کار کردن بیشتر شرکت در بازار کار را فراهم می‌کند.

چه مدارکی را باید به شرکت ثبت هانا تحویل دهید

همانطور که می‌دانید برای ثبت برند ملزم به ارائه یک‌سری مدارک هستید که این مدارک برای افراد حقیقی شامل کپی کارت ملی و شناسنامه، کپی کارت بازرگانی و کپی مجوز فعالیت خواهد بود و برای افراد حقوقی علاوه بر مدارک گفته شده در بالا به کپی روزنامه‌ی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت نیز نیاز است. علاقمندانی که قصد دارند مراحل ثبت برند را از طریق شرکت ثبت هانا پیگیری کنند، لازم است تا تمامی مدارک عنوان شده را به این شرکت تسلیم کنند.

هزینه های ثبت برند در شرکت ثبت هانا

طبیعتاً برای ثبت کردن برند باید یک‌سری هزینه ها را در نظر بگیرید. البته شرکت ثبت هانا تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا با کمترین هزینه این مهم را به سرانجام برساند. با این حال به طور اجمالی هزینه های زیر را برای ثبت برند خواهیم داشت:

  • ثبت برند در روزنامه رسمی (نوبت اول) که حدوداً 135 هزار تومان است.
  • واریز حدود 250 هزار تومان بابت هزینه حق الثبت.
  • ثبت برند نوبت دوم در روزنامه رسمی که مانند مرحله اول شامل 135 هزار تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر خواهان ثبت برند خارجی باشید باید مبالغ معادل ارزی هزینه‌های ثبت برند را پرداخت نمایید.
  • واریز حدود 200 هزار تومان بابت ثبت اظهارنامه (برای یک طبقه، شخص حقیقی). گفتنی است که برای شخص حقوقی این مبلغ دو برابر خواهد بود.
  • در نظر داشته باشید که اگر تعداد طبقه بیشتر باشد به ازای هر طبقه اضافی مبلغ 20 هزار تومان برای شخص حقیقی و 40 هزار تومان برای شخص حقوقی افزوده خواهد شد.
  • واریز 1 میلیون و 200 هزار تومان بابت ثبت برند یا علامت در ازای یک طبقه برای شخص حقیقی و دو برابر این مبلغ برای شخص حقوقی. گفتنی است که برای هر طبقه اضافی حق ثبت برند هانا باید مبلغ 100 هزار تومان (حقیقی) و 200 هزار تومان (حقوقی) اضافه‌تر پرداخت شود.

ناگفته نماند که تیم راهنمای ثبت هانا، قبل از شروع کار، تمامی موارد را به مدیران شرکت یا وکیل مدافعان شرکت توضیح خواهند داد و اصلاً به همین دلیل است که هانا ثبت خیلی زود به یکی از بهترین شرکت ثبت برند تبدیل شده است چرا که وسواس خیلی خوبی در اداره کردن کارها به خرج می دهد.

[f]

با اینکه نمی‌توان زمان دقیقی از نهایی شدن کار ثبت برند، توسط حتی بهترین شرکت هانا ثبت، عنوان کرد اما تجربه بسیار بالای تیم تخصصی هانا ثبت نشان داده است که در موارد مختلف از جمله ثبت شرکت یا ثبت برند، توانسته است در کمترین زمان ممکن کارها را پیش ببرد. هر چند لازم به ذکر است که برخی از روال کار باید طبیعی پیش رفته و خارج از دست شرکت‌های ثبت برند است که هانا ثبت نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود.

به طور حتم کسب اعتبار در بازار کار، شرط اساسی موفقیت است که ثبت برند می‌تواند شروع کسب اعتبار شرکت ها باشد. لذا اگر تاکنون اقدام به ثبت برند نکرده اید، توصیه می کنیم که بدون هیچ معطلی، تمامی کارهای ثبت برند شرکت‌تان را به دست شرکت ثبت هانا بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد کمترین مشکلی، برند مختص به شرکت‌تان را ثبت کند. لازم به ذکر است که در صورت لزوم می‌توانید با شماره تماس‌های بهترین شرکت ثبت هانا تماس بگیرید و از متخصصین شرکت درخواست مشاوره رایگان کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.



مدت زمان ثبت تغییرات شرکت

مدت زمان ثبت تغییرات شرکت


زمانی که یک شرکت به ثبت می رسد و سپس آماده برای فعالیت می شود؛ ممکن است که در طول دوره‌ی اداره شرکت با مشکلات مختلفی روبرو شود. بعنوان مثال امکان بوجود آمدن اختلاف نظر میان سهامداران و یا افراد هیئت مدیره محتمل خواهد بود. در اینجا آنچه که احساس می شود ایجاد بعضی از تغییرات مهم در شرکت می باشد که بنا به شرایط اتفاق می افتد.

با این حال از این منظر نیز می توان به موضوع ثبت تغییرات در شرکت‌ها نگریست که هر شرکت بعد از به ثبت رسیدن، می تواند با اختیار کامل و البته با رعایت مواردی چند؛ یک‌سری تغییرات را در شرکت خود اعمال کند که شاید مهم‌ترین آن مدت زمانی باشد که انجام این کار به طول می انجامد. پر واضح است که انجام ثبت تغییرات شرکت روال خاصی را می طلبد که در ادامه به اختصار در این باره صحبت خواهیم کرد.

موارد ثبت تغیرات شرکت

تغییرات در یک شرکت می تواند در حوزه های مختلفی شکل بگیرد. مهم‌ترین آنها می تواند تغییر در آدرس شرکت، تغییر در اساسنامه شرکت، تغییر موضوع یا حق امضا شرکت، کاهش یا افزایش در سرمایه شرکت و غیره باشد. هر مدیر مسئول شرکت که قصد داشته باشد هر یک از موارد بالا را انجام دهد، باید از طریق مراجع قانونی اقدام کند.

[f]

مراحل و مدت زمان ثبت تغییرات شرکت

زمانی که یک شرکت خود را ملزم به ایجاد تغییرات ببیند، در ابتدا باید از تصمیم گرفته شده اعضای هیئت مدیره، صورتجلسه ای تنظیم نماید و بعد از امضای تمامی مدیران شرکت مبنی بر وکالت دادن به یکی از اعضای شرکت برای پیگیری انجام قانونی کار؛ مراحل ثبت تغییرات آغاز شود. در اولین اقدام وکیل هیئت مدیره باید حداقل ظرف مدت 1 ماه از تاریخ امضای صورتجلسه، آن را به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهد. در اینجا اداره نام برده، تغییرات مدنظر شرکت را مورد بررسی قرار می دهد.

 بررسی به این منظور که گاهاً تغییراتی که مدنظر شرکت‌هاست، مخالف قوانین یا اساسنامه می باشد. بعد از بررسی و به تأیید رسیدن تغییرات شرکت، اداره ثبت تغییرات، موارد لازم را در دفتر مربوطه ثبت خواهد کرد و سپس خلاصه‌ی تغییرات را در روزنامه رسمی و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار به اشتراک می گذارد. معمولاً برای به ثبت رسیدن هر تغییر در شرکت‌ها حداقل نیاز به 25 تا 30 روز زمان خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت تغییرات

مجدداً لازم به ذکر است که برای ایجاد تغییر در شرکت، نیاز مبرم به امضای همه مدیران آن شرکت می باشد. بعد از آن و برای طی شدن مراحل کار، وجود اسناد زیر الزامی است:

- تسلیم تمامی اسناد شرکت

- تسلیم مدرک پرداخت هزینه درج در روزنامه رسمی

- تسلیم مدارک شناسایی سهامداران

- تسلیم صورتجلسات تنظیم شده

- تسلیم کپی روزنامه رسمی بهمراه تغییرات آن

- تسلیم کپی برابر اصل مدارک شناسایی همه اعضای هیئت مدیره

دقت داشته باشید که برای طی شدن زودتر مراحل ثبت تغییرات شرکت، نیاز به همه مدارک گفته شده در بالا هست، چنانچه هر یک از مدارک گفته شده با تأخیر ارسال شود، ثبت تغییرات شرکت به بیش از 1 ماه زمان خواهد برد.

[f]

هزینه ثبت تغییرات شرکت

علاوه بر این که مدت زمان ثبت تغییرات شرکت از اهمیت زیادی برای هیئت مدیره برخوردار است، هزینه هایی را که طی به ثبت رسیدن تغییرات پرداخت خواهد شد نیز بسیار مهم است. باید بدانید که این هزینه به دو عامل بستگی دارد. ابتدا هزینه ثبت تغییرات در روزنامه رسمی که حداقل مبلغ 80 هزار تومان خواهد بود و دیگری نوع ثبت تغییرات شرکت است؛ چرا که بر حسب نیاز به تعداد صورتجلسات و بالطبع هزینه های ثبت تغییرات افزوده خواهد شد.

یادآور می شویم که برای ثبت هر صورتجلسه‌ی تغییرات شرکت، باید در سامانه مربوطه حدوداً 300 هزار تومان پرداخت شود. بعنوان مثال اگر شرکتی قصد داشته باشد آدرس خود را تغییر دهد، فقط نیاز به یک صورتجلسه خواهد داشت، لذا فقط به پرداخت 300 هزار تومان ملزم است. پر واضح است که اگر تعداد جلسات صورتجلسه بالاتر رود (بنا به نوع ثبت تغییرات در شرکت) هم مدت زمان بیشتری برای انجام ثبت تغییرات نیاز خواهیم داشت و هم باید مبالغ بیشتری پرداخت کنیم.

سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده، هر شرکت می تواند بنا به اختیاراتی که دارد، از تغییراتی در جهت بهبود شرایط شرکت نفع ببرد. به همین منظور اجازه دارد با رعایت یک‌سری قوانین، اقدام به تغییرات در شرکت کند. اگر چه مدت زمان ثبت تغییرات شرکت، آنچنان هم طولانی نیست، اما هستند شرکت هایی که در ارائه مدارک خود به اداره ثبت تغییرات کوتاهی کرده که طبیعتاً با این روند، نباید انتظار نتیجه مناسب را داشته باشند. ناگفته نماند که با دیر ارسال کردن هر یک از مدارک مورد نیاز جهت به ثبت رسیدن تغییرات شرکت، باید انتظار حداقل 1 ماه تأخیر در به ثبت رسیدن تغییرات شرکت را داشته باشید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

بهترین شرکت ثبت شرکت در تهران

بهترین شرکت ثبت شرکت


اگر بنا دارید که شرکت دلخواه خود را راه اندازی کنید و یا چند صباحی است که این کار را انجام داده اید، حتماً در جریان هستید که باید شرکت خود را به ثبت برسانید. ثبت شرکت می تواند مزیت‌های مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. بر این اساس به ثبت رساندن شرکت یکی از ملزومات اداره کردن صحیح شرکت می باشد. اما آیا می دانید که روش ثبت کردن شرکت به چه صورت است؟ شاید نیاز به دانستن این موارد هم نباشد، چرا که کافی است شرکت معتبری را پیدا کنید تا مراحل به ثبت رساندن شرکت‌تان را بر عهده بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص بهترین شرکت ثبت شرکت صحبت کنیم که بدون شک یکی از آنها شرکت هانا ثبت می باشد.

هانا ثبت با در اختیار داشتن افراد باتجربه که به تمامی جوانب کار واقف هستند، می توانند بدون هیچ مشکلی، کار به ثبت رساندن شرکت‌تان را انجام دهند. در نظر داشته باشید که سابقه کار حرف اول را در این باره خواهد زد که تیم ثبت هانا سال‌هاست در این حوزه مشغول به فعالیت است.

[f]

مزیت های ثبت شرکت از دیدگاه هانا ثبت

به طور حتم اگر با تیم متخصص هانا ثبت در این‌باره گفتگو کنید، با جزئیات کاملی شما را در خصوص مزیت های ثبت شرکت آشنا می کنند. با این حال در ادامه این مطلب، شما را با مهمترین این مزایا همراه می کنیم:

- با ثبت کردن شرکت به تمامی فعالیت های شرکت، وجهه قانونی خواهید داد.

- بعد از به ثبت رساندن شرکت، کد کارگاهی دریافت می کنید که بر این اساس امکان بیمه کردن تأمین اجتماعی برای کارمندان فراهم خواهد شد.

- ثبت کردن شرکت سبب اعتماد مشتریان خواهد شد، خصوصاً برای ارائه خدمات آنلاین.

- با ثبت شرکت امکان منعقد کردن قراردادهای بسیار بزرگ را خواهید داشت.

- ثبت شرکت باعث معتبر شدن برندتان خواهد شد که این برند می‌تواند برای محصولات شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

- ثبت کردن شرکت شرایط امضای قراداد را با ارگان‌های دولتی هموار خواهد کرد.

هانا ثبت که در حال حاضر از بهترین شرکت ثبت شرکت به حساب می‌آید تمامی موارد بالا را تصدیق کرده و به همه مدیران شرکت‌ها تضمین می‌دهد که تمامی شرایط بالا بعد از به ثبت رسیدن شرکت‌شان در یک قدمی آنها باشد و شرکت را به سوی موفقیت بیشتر سوق دهد.

از مزایای ثبت شرکت که بگذریم، به قوانینی بر می‌خوریم که هنگام ثبت شرکت باید رعایت شوند. در بعضی از موارد، قوانین با یک‌سری پیچیدگی‌هایی همراه است اما به طور حتم اگر کار ثبت شرکت به دست شرکت‌های معتبری مانند هانا ثبت انجام شود، با دردسر کمتری به پایان خواهد رسید. در ادامه مطلب، هانا ثبت که خود یکی از بهترین شرکت ثبت شرکت محسوب می‌شود به قوانین ثبت شرکت پرداخته است.

[f]

قوانین مختلف ثبت شرکت

به ثبت رساندن شرکت هم مانند دیگر کارها ملزم به رعایت یک‌سری قوانین است که ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. با این حال توصیه می‌کنیم که اگر کار ثبت شرکت خود را به تیم تخصصی هانا ثبت واگذار کرده اید، نگران موارد زیر نباشید.

·مشخص کردن موضوع شرکت

در نظر بگیرید که بعضی از موضوعات برای ثبت شرکت، نیاز به اخذ مجوز دارند، برای بررسی این موضوع حتماً با تیم پشتیبانی هانا ثبت در ارتباط باشید.

·مشخص کردن سمت شرکا

برای ثبت شرکت باید تمامی شرکا تعیین شده باشند که سمت هر کدام نیز باید تأیید شده باشد.

·مشخص کردن تعداد اعضا

برای شرکت‌های کوچک‌تر یا به عبارتی شرکت هایی که مسئولیت محدود دارند، نیاز به معرفی حداقل 2 نفر عضو خواهد بود و این موضوع برای سهامی خاص حداقل به 5 نفر می رسد.

در نظر داشته باشید که همه قوانین رعایت شده برای ثبت شرکت باید ضمیمه اظهارنامه شود. ضمن اینکه یک‌سری قوانین در خصوص چگونگی تنظیم کردن اوراق و دیگر مدارک نیاز به رعایت قوانین خاص است که این موارد را نیز هانا ثبت که در حال حاضر یکی از بهترین شرکت ثبت شرکت می باشد، انجام خواهد داد.

سخن آخر

همانطور که عرض کردیم، به ثبت رسیدن شرکت می تواند یکی از قدم هایی باشد که شرکت را به سوی موفقیت های بزرگ تر پیش می برد. با این حال باید در نظر بگیرید که برای ثبت شرکت به شرکت های معتبر رجوع کنید تا تمای مراحل، بدون مشکل و با کمترین تأخیر انجام شود.

قبلاً هم عرض کردیم که شرکت ثبت هانا در میان انبوهی از شرکت هایی که به کار ثبت کردن شرکت مشغول هستند به یکی از بهترین شرکت ثبت شرکت تبدیل شده است. به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر قصد دارید شما هم شرکت‌تان را به ثبت برسانید حتماً با تیم تخصصی هانا ثبت ارتباط بگیرید. بدون شک با وجود تیم باتجربه هانا ثبت در کمترین زمان ممکن کار به ثبت رسیدن شرکت‌تان کامل خواهد شد.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

شرایط ثبت شرکت چگونه است؟

شرایط ثبت شرکت 

ممکن است تا به حال و از زمانی که شرکت خود را راه اندازی کرده اید، فرصت به ثبت رساندن شرکت‌تان دست نداده باشد، اما به طور حتم دیر یا زود باید این کار را انجام دهید. دلیل آن هم این است که به ثبت رساندن شرکت می تواند مزیت‌های بسیار خوبی برای آینده شرکت داشته باشد. ما قبلاً این موضوع را در مقاله ای جداگانه بررسی کرده بودیم و حالا قصد داریم موضوع ثبت شرکت را به سمت و سوی دیگری ببریم؛ در واقع می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توان شرکتی را به ثبت رساند. هانا ثبت در ادامه‌ی این مقاله با گفتاری ساده در خصوص شرایط ثبت شرکت توضیحاتی را ارائه می دهد.

چگونه باید شرکت را به ثبت رساند و شرایط آن به چه صورت است

مانند همه کارهای اداری، ثبت شرکت نیز شامل انجام یک‌سری کارهای اداری خواهد بود. با این تفاوت که مدیران شرکت‌ها می توانند روال کار را به شرکت‌هایی بسپارند تا روال انجام کار با سرعت بیشتری انجام شود. لذا توصیه می‌کنیم که اگر در این زمینه سوالاتی دارید و یا می‌خواهید انجام تمامی کارهای ثبت شرکت را واگذار کنید، حتماً با تیم پشتیبانی هانا ثبت تماس گرفته تا ریز شرایط ثبت شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

[f]

·موضوع فعالیت شرکت

موضوع فعالیت شرکت برای آغاز ثبت شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع بعضی از موضوعات هستند که قبل از به ثبت رساندن نیاز به کسب مجوز دارند. حال باید بررسی کنید که موضوع فعالیت شرکت‌تان در کدام دسته قرار می‌گیرد. برای اینکه از چگونگی وضعیت موضوع فعالیت شرکت خود اطلاع پیدا کنید می‌توانید با تیم هانا ثبت تماس بگیرید تا همکاران با تجربه ما شما را راهنمایی کنند.

·نام شرکت

شرکت باید از نام خوبی برخوردار باشد. با توجه به اینکه نام شرکت دقیقاً باید نوع فعالیت‌های شرکت را در خود داشته باشد پس هر نامی را نمی‌توانید استفاده کنید. از ویژگی‌هایی که نام شرکت باید داشته باشد این است که تکراری نباشد و به گونه‌ای انتخاب شود که حس اعتماد را به افراد مختلف انتقال دهد.

·انتخاب شرکا

دقت کنید که برای ثبت شرکت نمی‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. شما بعنوان مدیرعامل یا رئیس شرکت، باید با نفر دومی شریک باشید تا قانون به شما اجازه ثبت شرکت را بدهد. لازم به ذکر است که برای به ثبت رساندن شرکت های سهامی عام حداقل به 5 نفر و برای سهامی خاص حداقل 3به  نفر نیاز خواهد بود.

·مشخص بودن سرمایه

برای ثبت شرکت ملزم به مشخص کردن یک حداقل سرمایه هستید. در واقع اگر قصد دارید شرکت سهامی عام را به ثبت برسانید به حداقل 500 هزار تومان و برای سهام عام به حداقل 100 هزار تومان نیاز دارید. همانطور که مشاهده می‎کنید با سرمایه پایین هم می‌توان شرایط ثبت شرکت را ایجاد کرد اما طبیعتاً با داشتن سرمایه های بیشتر، احتمال دریافت تسهیلات را خواهید داشت. ناگفته نماند بعد از آنکه سرمایه را مشخص کردید باید سهم هر شریک‌تان را نیز تعیین کنید.

[f]

·اساسنامه

آخرین شرط برای کامل کردن شرایط ثبت شرکت تنظیم درست اساسنامه شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با همکاران ما در هانا ثبت در ارتباط باشید.

دقت کنید که بعد از بررسی موارد بالا باید یک‌سری مدارک را نیز به جهت آغاز کار ثبت شرکت تهیه کنید. این مدارک در موارد زیر خلاصه می شود:

- تهیه اظهارنامه شرکت

- تهیه اساسنامه شرکت در دو جلد

- تهیه صورتجلسه در دو نسخه

- کپی برابر اصل شناسنامه همه افراد شرکت

- کپی برابر اصل کارت ملی همه افراد شرکت

- تهیه اصل سند شرکت

- تهیه تقویم نامه دادگستری

- سند پرداخت بانکی

- تهیه گواهی عدم سوءپیشینه همه افراد شرکت

- تهیه مجوز فعالیت رسمی شرکت

لازم به ذکر است که اگر در هر یک از موارد بالا سوالاتی دارید، می توانید با تیم تخصصی هانا ثبت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ثبت شرکت به صورت کلی چگونه است

پر واضح است که اگر تصمیم قطعی خود را برای ثبت شرکت گرفته اید، باید در اولین فرصت خود را به مراکز ثبت شرکت برسانید. توصیه ما استفاده از شرکت ثبت هانا است، چرا که تجربه در این کار حرف اول و آخر را می زند. همچنین به صورت کلی موارد زیر را میز رعایت کنید:

- ارتباط با شرکت‌های ثبت شرکت مانند شرکت هانا ثبت (ضرورت مشاوره با کارشناس مربوطه)

- استعلام هزینه ثبت و ملاقات حضوری

- منعقد کردن قرارداد و سپس تحویل دادن مدارک لازم

- مشخص کردن نام شرکت جهت ثبت موقتی شرکت

- تأییدیه گرفتن نهایی و ثبت شرکت

[f]

سخن آخر

با توجه به اینکه هزینه‌های کارهای اداری روز به روز در حال افزایش است، توصیه می‌کنیم یک روز را هم به تأخیر نیندازید و برای ثبت شرکت با هانا ثبت در ارتباط باشید. به طور حتم در کمترین زمان ممکن ثبت شرکت‌تان به طور کامل انجام خواهد شد.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

ثبت برند مواد غذایی

طبیعتاً در اکثر زمینه های شغلی بخصوص شرکت‌هایی که ارائه خدمات (محصولات) را در پیش گرفته‌اند رقابت تنگاتنگی وجود دارد. حال این موضوع در زمینه مواد خوراکی بیشتر نمود پیدا می کند چرا که خوراک را نمی توان از زندگی روزمره‌ کنار گذاشت. با توجه به اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است، انتخاب نوع باکیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل شرکت‌هایی که در این خصوص مشغول به فعالیت هستند یا به تازگی قصد ورود به آن را دارند، تلاش می کنند تا محصولات غذایی خود را با به ثبت رساندن برند دلخواهشان، اعتبار دهند.

برند مواد غذایی یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر به آن فکر می کنید و از خود می پرسید که برای به ثبت رساندن برند مواد غذایی باید چه کارهایی را انجام دهید. امروز و در این مقاله تیم متخصص و باتجربه هانا ثبت می خواهد به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد.


ثبت برند مواد غذایی

طبقه بندی محصولات غذایی به جهت ثبت برند حداقل در 4 طبقه (طبقات 29 تا 32) انجام می شود. در واقع هر نوع مواد غذایی باید در طبقه مخصوص به خود به ثبت برسند. در ادامه، این 4 طبقه را مورد بررسی قرار می دهیم و مدیر عامل شرکت مواد غذایی که قصد ثبت برند محصول خود را دارد، باید دسته‌ی صحیح مواد غذایی را به جهت ثبت برند انتخاب کند.

طبقه 29: اینطبقه مواد غذایی مختص گوشت (ماهی و ماکیان و شکار)، عصاره گوشت، میوه و سبزیجات (پخته، منجمد یا کنسرو)، انواع ژله، روغن های خوراکی، شیر و محصولات وابسته، تخم مرغ و مرباجات می باشد.

طبقه 30: این طبقه نیز به یخ و بستنی، شکر، نان، نمک، ادویه ها، چای و کاکائو، پودر شیرینی پزی، آرد و فرآورده های دیگر غلات، عسل، مخمر، شکر، برنج، نشاسته، قهوه مصنوعی اختصاص پیدا می‌کند.

طبقه 31: جوانه جو، موادهای غذایی مخصوص حیوانات، غلات، محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات تازه، حیوانات زنده، گیاهان طبیعی، گل ها و بذرها نیز در این طبقه قرار دارند.

طبقه 33: این طبقه شامل آب معدنی، نوشابه، ماءالشعیرها، آب میوه ها، شربت خواهد بود.

طبقه 39: در این طبقه هم حمل و نقل و بسته بندی کالاهای مواد غذایی، انبارسازی و غیره قرار دارند.

طبقه 43: و نهایتاً در طبقه آخر مختص به ثبت برند مواد غذایی خدمات مرتبط با عرضه مواد غذایی و غیره وجود دارد.

چه مراحلی باید برای ثبت مواد غذایی انجام داد

ثبت برند مواد غذایی هم مانند دیگر موارد ثبت برند از اقدامات اولیه ای تشکیل می شود که ناگزیر به بررسی آن هستیم. هانا ثبت که خود یکی از بهترین شرکت های ثبت برند می باشد در ادامه توضیحات مفصلی را در خصوص چگونگی پشت سر گذاشتن مراحل ثبت برند مواد غذایی خواهد داد.

  • اولین اقدام برای این کار بررسی و یا استعلام ثبت برند یا لوگو است چرا که اگر تکراری و یا حتی به برندهای دیگر شبیه باشد، اجازه ثبت به شما داده نخواهد شد. لذا توصیه می کنیم که اگر در این مورد تصمیمی نمی توانید بگیرید از همکاران ما در تجربه خوبی در طراحی برند دارند کمک بگیرید.
  • بعد از آنکه احراز برند با موفقیت انجام شد، مدیران شرکت باید مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی شرکت‌شان را تهیه کنند. (تهیه این مدارک کار چندان سختی نیست که در ادامه این مورد را نیز توضیح خواهیم داد)
  • در وهله بعدی باید اظهارنامه را تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم برای این منظور و راهنمایی بیشتر با کارشناسان هانا ثبت در ارتباط باشید. تهیه اظهارنامه پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.
  • زمانی که اظهارنامه تهیه شد، پرونده را به کارشناسان علائم تجاری ارسال خواهید کرد و چنانچه ثبت برند مورد نظرتان، بلامانع باشد باید در اسرع وقت به اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده تا هزینه های ثبت برند که شامل پرداخت هزینه 2 نوبت روزنامه رسمی ثبت علامت و همینطور پرداخت هزینه حق الثبت برند خواهد بود را پرداخت نمایید.
  • نهایتاً پس از انجام این موارد مجدداً به اداره مالکیت معنوی جهت دریافت سند علامت مورد نظرتان مراجعه کنید.


چه مدارکی برای ثبت برند مواد غذایی لازم است

بسته به این که شخص حقیقی باشید یا حقوقی مدارک لازم برای به ثبت رساندن برند مواد غذایی با تفاوت هایی روبرو خواهد بود. شرکت هانا ثبت در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته است تا به صورت کامل در جریان کار قرار داشته باشید:

مدارک لازم برای شخص حقیقی

- تسلیم اصل شناسنامه و کپی برابر اصل آن

- تسلیم اصل کارت ملی و کپی برابر اصل آن

- تسلیم اصل کارت بازرگانی و کپی برابر اصل آن

- تسلیم مجوز فعالیت و کپی برابر اصل آن

- تسلیم 10 نمونه از برند در اندازه های 6 در 6 سانتی متر

مدارک لازم برای شخص حقوقی

- تسلیم کپی روزنامه اصلی ثبت شرکت

- تسلیم کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (این مورد ممکن است وجود نداشته باشد و فقط برای شرکت‌هایی است که اقدام به تغییراتی در شرکت کرده باشند)

- تسلیم اصل شناسنامه و اصل کارت ملی همه افراد هیئت مدیره بهمراه کپی برابر اصل آن

- تسلیم اصل مجوز فعالیت شرکت و کپی برابر اصل آن

- تسلیم اصل کارت بازرگانی و کپی برابر اصل آن

- 10 نمونه از برند در اندازه های 6 در 6 سانتی متر


هزینه ثبت برند مواد غذایی چقدر است؟

گفتنی است که برای به ثبت رساندن برند باید ابتدا نوع طبقه و محصول‌تان مشخص شده باشد، چرا که در هر طبقه هزینه های ثبت برند متفاوت خواهد بود.

سخن آخر

توصیه می کنیم که اگر در حال حاضر قصد دارید برای شرکت مواد غذایی خود برندی را به ثبت برسانید، همین حالا با کارشناسان زبده‌ی هانا ثبت ارتباط بگیرید. در نظر داشته باشید که تجربه کارشناسان ما می تواند در کیفیت اجرا و کاهش مدت زمان اجرای ثبت برند شرکت‌تان بسیار موثر باشد. برای مشاوره رایگان از شماره های موجود در سایت هانا ثبت استفاده کنید تا همکاران ما در اولین فرصت در خدمت شما عزیزان باشند.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.