Hanasabtseo

ثبت شرکت، ثبت برند،

Hanasabtseo

ثبت شرکت، ثبت برند،

بهترین شرکت ثبت برند در تهران

بهترین شرکت ثبت برند


شرکت‌ها برای آن‌که در بازار کار کیفیت مناسبی را از خود به نمایش بگذارند و همچنین برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار بمانند، نیاز به یک اسم خاص بعنوان برند مختص به شرکت خود دارند که این برند می تواند هم به صورت فارسی و هم به صورت لاتین باشد. زمانی که نام برند مورد نظرتان به تصویب هیئت مدیره برسد، باید به دنبال کارهای اداری آن به جهت به ثبت رساندن آن باشید.

 حال اگر نمی‌خواهید مراحل اداری آن را خودتان انجام دهید، می توانید تمامی کارها را به شرکت هایی بسپارید که تمام و کمال کارهای ثبت برند را انجام می دهند. یکی از بهترین شرکت‌های ثبت برند، شرکت ثبت هانا می باشد که چندین سال سابقه در این حیطه‌ی مهم دارد و بعنوان یکی از بهترین شرکت ثبت برند شناخته می شود.

[f]

چرا ثبت برند در هانا ثبت

با توجه به اینکه ثبت برند یکی از موارد بسیار با اهمیت شرکت ها محسوب می‌شود، باید آن را بدون نقص انجام داد. شاید فکر کنید که اصلاً نیازی به ثبت کردن برندتان نداشته باشید، اما باید عنوان کنیم که ثبت نکردن برند می تواند عواقب بعضاً جبران ناپذیری در پی داشته باشد. حتی توصیه تیم تخصصی شرکت ثبت هانا به همه‌ی افرادی که برای مشاوره‌ی کاملاً رایگان با این شرکت در تماس هستند، ثبت فوری برند شرکت می‌باشد. به طور حتم یکی از مهمترین دلایلی را که می توان برای اهمیت ثبت برند در نظر گرفت، نشان دادن چهره‌ی قانونی شرکت‌هاست که در نتیجه، امکان کار کردن بیشتر شرکت در بازار کار را فراهم می‌کند.

چه مدارکی را باید به شرکت ثبت هانا تحویل دهید

همانطور که می‌دانید برای ثبت برند ملزم به ارائه یک‌سری مدارک هستید که این مدارک برای افراد حقیقی شامل کپی کارت ملی و شناسنامه، کپی کارت بازرگانی و کپی مجوز فعالیت خواهد بود و برای افراد حقوقی علاوه بر مدارک گفته شده در بالا به کپی روزنامه‌ی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت نیز نیاز است. علاقمندانی که قصد دارند مراحل ثبت برند را از طریق شرکت ثبت هانا پیگیری کنند، لازم است تا تمامی مدارک عنوان شده را به این شرکت تسلیم کنند.

هزینه های ثبت برند در شرکت ثبت هانا

طبیعتاً برای ثبت کردن برند باید یک‌سری هزینه ها را در نظر بگیرید. البته شرکت ثبت هانا تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا با کمترین هزینه این مهم را به سرانجام برساند. با این حال به طور اجمالی هزینه های زیر را برای ثبت برند خواهیم داشت:

  • ثبت برند در روزنامه رسمی (نوبت اول) که حدوداً 135 هزار تومان است.
  • واریز حدود 250 هزار تومان بابت هزینه حق الثبت.
  • ثبت برند نوبت دوم در روزنامه رسمی که مانند مرحله اول شامل 135 هزار تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر خواهان ثبت برند خارجی باشید باید مبالغ معادل ارزی هزینه‌های ثبت برند را پرداخت نمایید.
  • واریز حدود 200 هزار تومان بابت ثبت اظهارنامه (برای یک طبقه، شخص حقیقی). گفتنی است که برای شخص حقوقی این مبلغ دو برابر خواهد بود.
  • در نظر داشته باشید که اگر تعداد طبقه بیشتر باشد به ازای هر طبقه اضافی مبلغ 20 هزار تومان برای شخص حقیقی و 40 هزار تومان برای شخص حقوقی افزوده خواهد شد.
  • واریز 1 میلیون و 200 هزار تومان بابت ثبت برند یا علامت در ازای یک طبقه برای شخص حقیقی و دو برابر این مبلغ برای شخص حقوقی. گفتنی است که برای هر طبقه اضافی حق ثبت برند هانا باید مبلغ 100 هزار تومان (حقیقی) و 200 هزار تومان (حقوقی) اضافه‌تر پرداخت شود.

ناگفته نماند که تیم راهنمای ثبت هانا، قبل از شروع کار، تمامی موارد را به مدیران شرکت یا وکیل مدافعان شرکت توضیح خواهند داد و اصلاً به همین دلیل است که هانا ثبت خیلی زود به یکی از بهترین شرکت ثبت برند تبدیل شده است چرا که وسواس خیلی خوبی در اداره کردن کارها به خرج می دهد.

[f]

با اینکه نمی‌توان زمان دقیقی از نهایی شدن کار ثبت برند، توسط حتی بهترین شرکت هانا ثبت، عنوان کرد اما تجربه بسیار بالای تیم تخصصی هانا ثبت نشان داده است که در موارد مختلف از جمله ثبت شرکت یا ثبت برند، توانسته است در کمترین زمان ممکن کارها را پیش ببرد. هر چند لازم به ذکر است که برخی از روال کار باید طبیعی پیش رفته و خارج از دست شرکت‌های ثبت برند است که هانا ثبت نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود.

به طور حتم کسب اعتبار در بازار کار، شرط اساسی موفقیت است که ثبت برند می‌تواند شروع کسب اعتبار شرکت ها باشد. لذا اگر تاکنون اقدام به ثبت برند نکرده اید، توصیه می کنیم که بدون هیچ معطلی، تمامی کارهای ثبت برند شرکت‌تان را به دست شرکت ثبت هانا بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد کمترین مشکلی، برند مختص به شرکت‌تان را ثبت کند. لازم به ذکر است که در صورت لزوم می‌توانید با شماره تماس‌های بهترین شرکت ثبت هانا تماس بگیرید و از متخصصین شرکت درخواست مشاوره رایگان کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.